Så här anmäler du dig till vår verksamhet
Du måste vara medlem i föreningen innan du anmäler dig. Undantag från detta gäller bara våra föreläsningar.
Tänk på att aktiviteterna har olika anmälningstider. Du hittar kursnummer och sista anmälningsdag i katalogen eller på vår anmälningssida..
A. Tillgång till Internet och mail:
Du anmäler dig via vårt anmälningssystem som finns här på hemsidan. Du kommer till detta HÄR
Alla som har tillgång till Internet skall anmäla sig via vårt anmälningssystem. Detta är viktigt eftersom vi inte har ett kansli eller anställd personal som kan hantera stora mängder skriftliga anmälningar.
Är du medlem kan du även anmäla dig via ”Mina Sidor” om du skapat och aktiverat konto. Du går till bokningen vid punkt 7 på bilden till höger
Om du inte skapat konto på Mina Sidor kan du beställa en aktiveringslänk
HÄR. Du anger ett användarnamn (förslagsvis ditt namn) och ett lösenord.
Du kan inte använda din mejladress som användarnamn om du delar den med någon annan person som är medlem.
Har du svårt att klara webanmälan ringer du något av våra E-ombud som du hittar HÄR.
De hjälper dig att förstå hur systemet fungerar men du gör anmälan själv. Se därför till att du är uppkopplad mot internet när du ringer samt att du vet hur du loggar in på din mail.
B. Den som saknar Internet och mail:
En person som saknar Internet och mail anmäler sig skriftligt till adressen nedan.
NSSU, c/o Gunnel Rosenqvist, Norra Skogsvägen 16, 263 58 Strandbaden
Blanketten skickas ut tillsammans med katalogen till de personer som saknar mailadress men den kan även laddas ner HÄR eller beställas per telefon 0707-52 06 61